15.9.09

Pivot na Nowej Muzyce, czyli Ktoś musiał zacząć

Ciężko jest otwierać festiwal. Pod sceną jedynie dwóch ultrasów, ludziska dopiero się schodzą... Jednak po kilku pierwszych dźwiękach In the Blood zebrało się niemało osób, które parę minut później godnie powitały Australijczyków skandując pajwot, pajwot. Ci odpowiedzieli Katowice, Katowice. Tyle kurtuazji, można było grać. Głównie utwory z ubiegłorocznego albumu O Soundtrack My Heart. Plus dwa numery z nagrywanej właśnie płyty.


foto: Joanna 'frota' Kurkowska, więcej zdjęć Froty z Nowej Muzyki tutaj


Byłem nierozgrzany, więc koncert PIVot odebrałem średnio na jeża, ale jak to ostatnio u mnie bywa, po odsłuchu notowania wzrosły. Czego i Państwu życzę.


Setlista prezentowała się tak:

PIVot @ Nowa Muzyka Festival, Katowice, Poland - Setlist

czyli:

1. In the Blood
2. Sing, You Sinners
3. Quick Mile
4. Didn't I Furious
5. Nothing Hurts
6. Crimson Swan
7. Sweet Memory
8. O Soundtrack My Heart


Koncert do ściągnięcia stąd (download):
PIVot Live at Nowa Muzyka, Katowice, Poland (28 Aug 2009)
mp3, 224kbps, 83,0MB
hasło (pass): hennwill
lossless version soon@dime


Przykazania:
Zajrzyj na stronę i majspejs PIVot.
Kup oryginalną płytę.
Dziel się koncertem, ale nie wrzucaj go na inne serwery.
Nigdy, przenigdy nie pomyśl nawet o sprzedawaniu tego koncertu.


I na koniec fragment wideło autorstwa Człowieka Kamery z moją wkładką.



PS. Trochę dłużej niż planowałem trwała akceptacja nagrania przez zespół, gdyż w głupocie swojej najpierw posłałem chłopakom do klepnięcia koncert Múm. Btw: nie wypowiedzieli się w tym temacie :)

1 komentarz:

  1. dopiero dzis mialem okazje przesluchania.

    swietna jakosc, podziwiam.
    szkoda ze musieli grac na otwarcie. garstka ludzi na pewno nie wprawila ich w zachwyt.

    winszuje

    OdpowiedzUsuń