14.9.09

Micachu na Offie, czyli Short Time Szoł

Krótki, nieco ponadpółgodzinny koncert dla mnie na plus. Jaka płyta, taki zespół. Nie napinają się na bycie superprofi, grają jak umieją i w tym siła. Sama Micachu sprawiała może wrażenie skacowanej, może zmęczonej, może wkurzonej, ale mi to nie przeszkadzało. Miało być porąbanie i było.

Setlista wyglądała tako:

Micachu & The Shapes @ Off Festival, Myslowice Poland - Setlist

czyli:

1. Vulture
2. Eat Your Heart
3. Lips
4. Low Dogg
5. Wrong
6. Guts
7. Long Time
8. Curly Teeth
9. Golden Phone
10. Hardcore


Koncert do ściągnięcia stąd (download):
Micachu & The Shapes Live at Off Festival, Mysłowice, Poland (7 Aug 2009)
mp3, 224kbps, 58,2MB
hasło (pass): hennwill
lossless version@dime


Przykazania:
Zajrzyj na stronę i majspejs Micachu.
Kup oryginalną płytę.
Dziel się koncertem, ale nie wrzucaj go na inne serwery.
Nigdy, przenigdy nie pomyśl nawet o sprzedawaniu tego koncertu.


I jeszcze festiwalowe fragmenty wideło:



6 komentarzy:

  1. swietny koncert swietne nagranie.

    czekamy na flaki.

    i dziekujemy

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z oryginalniejszych bandów na tym offie.
    dziekówa, jutro sem pobiorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwalasz fantastyczną robotę tymi nagraniami! Kłaniam Ci się w pas! :-) Czytałem, że byłeś na OFFie na Pustkach.. mam nadzieję, że w wolnym czasie i one zagoszczą na Twojej stronie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. oł jeeee! jest micachu, a już straciłem nadzieję! dzięki, to był najfajniejszy koncert na offie!

    OdpowiedzUsuń