4.9.09

Múm na Nowej Muzyce, czyli Húllabbalabbalúú

Mój pierwszy koncert Múm. Świetny początek, świetny koniec, przespałem środek. Zmęczenie festiwalowe dało o sobie znać, bo innego powodu nie widzę. Utwory ze świeżej cedeczki Sing Along to Songs You Don't Know (której wcześniej celowo nie słuchałem) wypadły naprawdę fajnie. Im dłużej wsłuchuję się w koncert, tym bardziej mi się podoba - szczególnie w zderzeniu z przesłuchaną w końcu płytą , która jest co najwyżej średnia. Na scenie udało się w te nowe kompozycje (Sing Along, Breastmilk, Prophecies, Illuminated) tchnąć życie - jakieś emocje, których na albumie brak. Więc jeśli komuś płyta nie leży, niech spróbuje posłuchać żywca.


foto: Joanna 'frota' Kurkowska, więcej zdjęć Froty z Nowej Muzyki tutaj


Oto setlista:

Múm @ Nowa Muzyka Festival, Katowice, Poland - Setlist


a tekstowo:

1. Illuminated (=Syndahoffn)
2. Marmalade Fires
3. Húllabbalabbalúú
4. Blessed Brambles
5. A Little Bit, Sometimes
6. The Smell of Today Is Sweet Like Breastmilk in the Wind
7. Guilty Rocks
8. Dancing Behind My Eyelids
9. They Made Frogs Smoke 'Til They Exploded
10. Prophecies & Reversed Memories
11. Sing Along
12. Green Grass of Tunnel


Múm Live at Nowa Muzyka, Katowice, Poland (30 Aug 2009)
Aby otrzymać link do nagrania, wyślij email (adres wstukaj ręcznie, w temacie wpisz Mum):

Czekaj cierpliwie. Dostaniesz info zwrotne z instrukcjami.


Przykazania:
Zajrzyj na stronę i majspejs Múm.
Kup oryginalną płytę.


Fragment wideło autorstwa Człowieka Kamery z moją wkładką dźwiękową.

2 komentarze:

  1. pozwoliłem sobie podlinkować Twojego posta na moim blogu - http://kuchomik.blogspot.com/2009/09/ostatnio-czesto-tam-wracam.html

    rewelacyjne nagranie. masz może fever ray?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ linkuj na zdrowie. Fever już jest.

    OdpowiedzUsuń