25.8.10

Off Festival 2010 - #7 Apteka



↑ foto: Joanna 'frota' Kurkowska, blackboxphoto.pl/


Apteka gra Mendę. Płytę sprzed lat piętnastu, o której krytycy piszą, że jest szczytowym osiągnięciem zespołu. A ja się zastanawiam czy w przypadku grupy, która istnieje i nagrywa, takie pisanie ma sens. Bo to trochę tak, jakby pisać, że wyżej już nie podskoczą. A tego przecież nie wie nikt. Faktem jest, że dla mojego pokolenia (czyt. dziadów) to album, który większość ludzi słuchających muzyki zna na pamięć. Część z nich zna też na pamięć narkotyki, o których śpiewa Kodym.

W miłe, ciepłe sierpniowe popołudnie chłopaki wyszli na Scenę Leśną i odegrali stronę A i stronę B w oryginalnej kolejności. Tylko tempo nieco podkręcili, bo na wydawnictwie szło to nieco wolniej. 40-minutowy bezstresowy powrót do przeszłości. Może raczej sentymendalna wycieczka. A tak przy okazji, to z okazji nowej płyty i 25 lat na froncie Apteka rusza w megatrasę i na pewno zagra gdzieś blisko Was. Sprawdźcie rozpiskę na ichspejsie.


Setlista:

01 Mewy
02 Diabły
03 Kosmos
04 Przypowieść
05 Menda
06 Gdynia nocą
07 Miłe złego początki
08 Generation
09 Psychodeliczny kowboj
10 Niezależni
11 System
12 Jestem
13 Synteza
14 Chłopcy i dziewczyny


Koncert do ściągnięcia stąd (download):
Apteka Live at Off Festival 2010, Katowice, Poland (7 Aug 2010)
mp3, 224kbps, 66,6MB
hasło (pass): hennwill
lossless version soon@dime


Przykazania:
Zajrzyj na majspejs Apteki .
Kup oryginalną płytę.
Dziel się koncertem, ale nie wrzucaj go na inne serwery.
Nigdy, przenigdy nie pomyśl nawet o sprzedawaniu tego koncertu.

11 komentarzy:

  1. ciekawe czy słuchać pana co darł się ARKA GDYNIA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. senkju za dostawę z offowej apteki!
    a jak wygląda aktualny przelicznik suna na dajma?
    g

    OdpowiedzUsuń
  3. @g - jest na to specjalny wzór matematyczny ;) Pewnie od poniedziałku zacznie coś wypływać.

    OdpowiedzUsuń
  4. ile jeszcze bootlegów planujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. do końca życia

    OdpowiedzUsuń
  6. o to widzę kurs bardzo korzystny co raduje mnie należycie gdyż matrix moc zacnie wyszedł

    a jeśli chodzi o krytyków to oby się mylili, choć tym razem wyjątkowo łatwo mi się z nimi zgodzić bo jakoś ostatnie wyczyny Kodyma mnie niespecjalnie przekonały, ale ponoć zrobił nowy materiał to przy okazji ich sprawdzę
    g

    OdpowiedzUsuń
  7. @Anonim - nie wiem na 100%, ale nie jeden ;)

    @G - Apteka to mi na koncertach zawsze pasuje

    OdpowiedzUsuń
  8. o właśnie ostałem poinformowan, że w czwartek grają na 11XI w Azji
    wybierasz się może? bo ja nie wiem czy mi się ostatecznie wcześnie uda z roboty wyrwać
    g

    OdpowiedzUsuń
  9. W Hydrozagadce raczej mnie nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ech szkoda bo ja dziś też megazawalony jestem i dopiero koło 22 będę wolny a to już może być za późno
    no nic może wkrótce coś znowu będzie
    g

    OdpowiedzUsuń