17.8.10

Off Festival 2010 - #2 Lenny Valentino



↑ foto: Joanna 'frota' Kurkowska, blackboxphoto.pl/


Artur Rojek, Maciej Cieślak, Jacek Lachowicz, Mietall Waluś, Arkadiusz Kowalczyk i wszystko jasne. O jedynej płycie grupy Lenny Valentino napisano już wszystko, więc bez sensu, żebym to powtarzał. Jeśli dobrze liczę, to w oryginalnym składzie grupa zagrała pierwszy raz od prawie 9 lat. To był najbardziej wyczekiwany przeze mnie koncert tego festiwalu i ani trochę się nie zawiodłem. Artur w świetnej formie wokalnej, zespół zabrzmiał soczyście, fajne rozwiązania aranżu w Dzieciach. Nie będę pisać laurki, bo się trochę krępuję. Trzeba posłuchać.


Ale wcześniej drobny wtręt - rozwiązanie zagadki, którą kiedyś ktoś mi zadał: Skąd pochodzi tekst, który wkradł się na płytę demo zespołu?

Mogę nie zrobić tego właściwie. Może to być tak sztuczne, że nie będzie wskazywało na to, co się naprawdę ze mną dzieje, a musimy przecież dotrzeć do tego, co się naprawdę ze mną dzieje... Bo jeśli nie dotrzemy do tego, to mi się nie polepszy. A jeśli mi się nie polepszy, to nigdy nie będę szczęśliwy.


Zapytałem Artura, ale sam za dobrze nie pamiętał - kojarzył tylko, że to z jakieś książki z dziedziny psychologii. Trop był dobry - to z książki Daniela Golemana "Inteligencja emocjonalna", który z kolei cytuje pracę Elizabeth Roemer i Thomasa Borkovca "Worry: Unwanted Cognitive Activity That Controls Unwanted Somatic Experience". Jedyna różnica jest taka, że w oryginale była to wypowiedź kobiety.


O, zdanie odrobione, mogę wracać do Offa. Setlista wyglądała tak:




Żadna niespodzianka, bo to po prostu tracklista płyty, czyli:

1. Zniszczyłaś to czy zniszczyłem to ja
2. Karuzele, skutery, rodeo
3. Jesteśmy dla siebie wrogami
4. Chłopiec z plasteliny
5. Dzieci 2
6. Uwaga! Jedzie tramwaj
7. Dom nauki wrażeń
8. Dla taty
9. Trujące kwiaty
10. Otto Pilotto


Info techniczne - zachowałem oryginalną dynamikę i brzmienie koncertu, więc jeśli komuś przeszkadzają basy, to musi je sobie na własną rękę i własną ręką skręcić. Ja tam polecam zostawić jak jest i słuchać głośno - najlepiej przez głośniki.


Koncert do ściągnięcia stąd (download):
Lenny Valentino Live at Off Festival 2010, Katowice, Poland (6 Aug 2010)
mp3, 224kbps, 80,1MB
hasło (pass): hennwill
lossless version soon@dime


Przykazania:
Kup oryginalną płytę, gdy w końcu wyjdzie wznowienie (mam nadzieję, że na winylu też będzie).
Dziel się koncertem, ale nie wrzucaj go na inne serwery.
Nigdy, przenigdy nie pomyśl nawet o sprzedawaniu tego koncertu.

15 komentarzy:

  1. haha. szczerze mówiąc straciłam nadzieję, że się kiedykolwiek dowiem, skąd te linijki, a tu jednak taka niespodzianka. dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ci, którzy zachwycają się koncertem Lennego Valentino to chyba nie byli na ich koncercie w 2006. Ja byłam i imho koncert w 2010 był słaby.

    OdpowiedzUsuń
  3. @anonimowy: Racja, nie byłem w 2006 :-) Dlatego zachwycam się tym koncertem bo po raz pierwszy mogłem zobaczyć ich na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  4. @anonimowa - Chcesz powiedzieć, że gdybym był w Mysłowicach w 2006, to koncert, który mi się podobał, by mi się nie podobał? Eee. Co najwyżej mówiłbym, że ten był dobry, a tamten lepszy. A w ogóle to Lenny Valentino skończyli się na Kill 'Em All ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałeś problemu z deszczem jak ten drugi taper ? :> Bo oczywiście dużo ładniejsza wersja niż ta już dostępna SPCMC-4, dzieki

    OdpowiedzUsuń
  6. Hennessy nie wie, co to problemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Michał - windscreeny (gąbka znaczy się) i zadaszenie lub parasol rozwiązują problem deszczu :)
    @Mariusz - właściwie to mam taki problem - jedziesz na FNM?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piątek na pewno, sobota - zobaczymy. Wiele zależy od tego, na ile dźwiękowcy zmienili podejście od ubiegłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z najbardziej wyczekiwanych bootów! Dzięki H.!:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jakiej piosenki pochodzi właściwie ów cytowany tekst?

    OdpowiedzUsuń
  11. @Mariusz - to się widzimy. Masz wejście?
    @Frota - a Ty się na Nową Muzykę piszesz?
    @Anonimowy - to nie z piosenki. Na demo były tracki 10-15 z tym tekstem. Taki wypełniacz przed 16.

    OdpowiedzUsuń
  12. Si. Będę Cię szukał przy stole.

    OdpowiedzUsuń
  13. A nie, bo ja jadę odpoczywać. Nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam problem ze ściągnięciem. :/ Klikam na "CONTINUE", ale jedyne co się dzieje, to odświeżenie strony. Czy ktoś byłby tak miły i wyjaśnił mi, co mam robić? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń