19.12.09

Podsumowanie roku 2009 (50-31)



Mało produktywny jestem w tym miesiącu. Ale od czego są podsumowania. Można je rozbijać na odcinki i już kilka wpisów załatwionych.

W części pierwszej mojego podsumowania roku 2009 pozycje od 50 do 31.

Best Albums of 2009 - Hennessy Top 50 Now! - Part 1

50. Masha Qrella – Speak Low
Kategoria: Dojcze gramofon

49. Lisa Mitchell – Wonder
Kategoria: Pop panieński

48. Gossip – Music for Men
Kategoria: Rok indyjski/Dęspank

47. Fuck Buttons – Tarot Sport
Kategoria: Cyfrówka

46. Florence and the Machine – Lungs
Kategoria: Popraczej

45. Adela Diane – To Be Still
Kategoria: Folk

44. A Camp – Colonia
Kategoria: PoPop szwedzki

43. David Byrne & Brian Eno – Everything That Happens Will Happen Today
Kategoria: Folk cyfrowy

42. Atlas Sound – Logos
Kategoria: Eksperyment

41. Elizabeth & The Catapult – Taller Children
Kategoria: Poprok indyjski

40. Laura Gibson – Beasts of Seasons
Kategoria: Folkowy smut

39. Bonnie "Prince" Billy – Beware
Kategoria: Songopisarstwo

38. PJ Harvey & John Parish – A Woman a Man Walked By
Kategoria: Superduet

37. The Decemberists – The Hazards of Love
Kategoria: Koncept indyjski

36. Tigercity – Ancient Lover
Kategoria: Poprok indyjski

35. Alessi's Ark – Notes From the Treehouse
Kategoria: Folkpop

34. Dan Deacon – Bromst
Kategoria: Cyfrówka/Nie_przyjadę_na_Nową_Muzykę

33. Portico Quartet – Isla
Kategoria: Dżez

32. Twilite – Bits & Pieces
Kategoria: Songopisarstwo gitarowe

31. The xx – xx
Kategoria: Rok indyjski

Ciąg dalszy nastąpi / To be continued...

4 komentarze:

  1. Alessis Ark - czym to się je? "Islę" muszę koniecznie sprawdzić, bo jakoś dziwnie wcześniej wpadły mi w ręce "Black and White Sessions".

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialoby sie the xx wyzej w zestawieniu bo dla mnie magia prostoty jakiej dawno nie slyszalo sie... tak to juz jest z zestawieniami jak sie je do 50tki rozciaga bo problem jest zredukowac je do np 20 a 10 to juz tragedia. czekam na cd bo ja sie jeszcze nie odwazam podsumowywac mego 2009.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Mariusz - płyta Alessi's w tym roku jest dla mnie czym na kształt krążka Laury Marling w ubiegłym. Kolejna 19-latka z zacięciem folkowym.

    @Mish - ja się tam dobrze bawię robiąc takie "podsumowania". Kolejność miejsc powiedzmy powyżej 20. jest mocno umowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. i o to wlasnie chodzi zabawa ma byc z muzyka zgadzam sie. pozdrawiam.

    a mi tez sie zbiera na jakies tam podsumowanie wkrotce zeby zrobic miejsce na cos nowego od 1go stycznia 2010.

    OdpowiedzUsuń