29.11.09

WUJek HENryk

Gdyby ktoś zapytał mnie dziś: Henryku, które młode polskie zespoły lubisz najbardziej (wskaż maks. 4), to wymieniłbym w kolejności alfabetycznej Afro Kolektyw, Kawałek Kulki, Muzykę Końca Lata i Pustki. No i warszawski festiwal sztuki niezależnej Re:Wizje (10-12 grudnia) przygotował specjalnie dla mnie niespodziankę. Pierwszego dnia w Hydrozagadce zagra Afro Kolektyw, a drugiego w Fabryce Trzciny w ramach przygarniętego przez Re:Wizje Festiwalu WUJek wystąpią pozostałe zespoły z mojej listy (wstęp wolny). Wszystkie formacje cuzamen do kupy zgodziły się na rejestrację koncertów, więc jeśli wszystko dobrze pójdzie, to sporo fajnych dźwięków będę mieć w grudniu do wrzucania.

6 komentarzy:

  1. super, choć według mnie dzień pierwszy festiwalu WUJek, zdecydowanie ciekawszy, ale to moje klimaty :) Z Twojej listy znam tylko Afro i Pustki.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie będzie makochłopakowego odprysku mkl'a, ale i tak zestaw fajny, jeno Pustek nie słucham.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na afro kolektyw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Afro nie byłem, bo kończyłem chorować. Z WUJka też nic nie będzie, bo mimo zgody artystów, organizatorzy nie pozwolili na nagrywanie. Pasmo sukcesów zatem.

    OdpowiedzUsuń
  5. na miejscu zespołów drugi raz bym nie skorzystał z oferty tych organizatorów

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, ważniejsze jest granie niż nagranie, a koncerty były udane.

    OdpowiedzUsuń