24.7.10

Off Festival 2010 - rozpiska do druku #1 PT




Postanowiłem ułatwić życie sobie, a przy okazji innym też. Graficzna rozpiska koncertów zawsze się przydaje. Można sobie pozaznaczać wybrane koncerty, zobaczyć co z czym się nakłada, zaplanować piwo i kiełbasę.

Dziś wrzucam festiwalowy piątek, kolejne dni jutro i pojutrze.

Instrukcja obsługi:
1. Ściągnij wersję do druku - jpg (1,5M) lub pdf (2M). Najlepiej klik prawym i "zapisz element docelowy jako".
2. Odpal drukarkę.
3. Jeśli trzeba, ustaw orientację poziomą (dotyczy osobników wszelkich orientacji).
4. Drukuj.
5. Weź długopis, pisak, ołówek (niepotrzebne skreślić) i zaznacz sobie swoje plany (jak na winietce niniejszego artikla).
6. Złóż i schowaj do portfela lub zalaminuj i będzie służyć latami.
7. Sprawdzaj, czy coś się czasem nie zmieniło na oficjalnej stronie Off Festu.


Jeszcze kilka ogłoszeń:

Ruszyła strona fanów Off Festivalu. Znajdziecie ją pod adresem: offff.pl/ (cztery F). Słuszna inicjatywa - nie wypada nie poprzeć. Wprawdzie coś tam oszukują o Dylanie (FYI: Dylan ciągle koncertuje - na ten rok zaplanował 62 koncerty - i gra na gitarze), ale jeszcze się nawrócą ;)

Na Porcysie redakcja wrzuciła przewodnik - 30 koncertów, których lepiej nie przeoczyć. Trzydzieści to dużo. Pewnie nie dam rady tylu zobaczyć. Ale wybór mi się podoba. Właśnie - nie zapomnijcie o Matmosie w Hipnozie dzień przed początkiem akcji w Dolinie.

Z kolei na Musicspocie Jacek Sobczyński za friko daje garść dobrych porad dla debiutujących uczestników Off Festivalu. Baaardzo fajny tekst.

Ale najfajniejszym tekstem, jaki ostatnio czytałem, jest wpis Mariusza na Ziemi Niczyjej. Nie o Offie, a o muzyce w ogóle.

CDN

5 komentarzy:

  1. @offff.pl

    Jako jeden z autorów strony chciałbym podziękować za małą reklamę. Ciągle pracujemy nad ostateczną formą strony dlatego każde wsparcie oraz wszystkie sugestie są mile widziane.

    Przy okazji czuję się zobowiązany do sprostowania w sprawie Dylanowego oszustwa. Po pierwsze, nigdzie nie napisałem, że BD już nie koncertuje. Po drugie, z tym że Dylan nie gra na gitarze piłem do jego ostatniego koncertu w Warszawie. Nie wiem jaką formę przybierają koncerty z jego aktualnej trasy, dlatego napisałem, że 'raczej' nie bierze gitary do rąk. Po trzecie, Dylan jest Bogiem. ;)

    Pozdrawiam
    dbr

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa z tą ściągą. dziękuję.
    a co u Bola? wybiera się na off'a? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam zapytać czy jest możliwość nagrania koncertu grupy mew? bo akurat mnie tam nie będzie, a bardzo bym chciała :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. @katia - U mnie Mew na pewno nie będzie. Brak zgody na rejestrację.

    @lucy - Bolo powróci po Offie :)

    @dbr - A po czwarte: Pepsi piją lepsi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za ułatwienie sobie i nam życia. skorzystam na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń