7.3.10

Florence and the Machine w Stodole, czyli Brawo ludzie



To było lekko ponadgodzinne szoł ze znaczącym udziałem publiczności. Choć jedna płyta na koncie Florence and the Machine powoduje, że raczej nikt nie spodziewał się długiego koncertu... Nic to, że w Stodole nagłośnienie kiepskie i że głos zmęczył się artystce dość szybko - było wporzo. Ludzie zrobili fajny klimat i dla mnie wystarczy. Nie jestem wielkim fanem Florence Welch, ale wyprawy na koncert nie żałuję. Dokumentacja poniżej.

Setlista:
1. Howl
2. Kiss With a Fist
3. My Boy Builds Coffins
4. Hurricane Drunk
5. I'm Not Calling You a Liar
6. Between Two Lungs
7. Drumming Song
8. Cosmic Love
9. Blinding
10. Dog Days Are Over

Encore:
11. You've Got the Love
12. Rabbit Heart (Raise It Up)


Zespół zagrał w składzie:
Florence Welch - wokal
Robert Ackroyd - gitara
Chris Hayden - perkusja
Isabella Summers - keyboard
Tom Monger - harfa
Mark Saunders - gitara basowa


Koncert do ściągnięcia stąd (download):
Florence and the Machine Live at Stodoła, Warsaw, Poland (6 Mar 2010), alt.link
mp3, 224kbps, 107,1MB
hasło (pass): hennwill
lossless version@dime


Przykazania:
Zajrzyj na stronę i majspejs Florence and the Machine.
Kup oryginalną płytę.
Dziel się koncertem, ale nie wrzucaj go na inne serwery.
Nigdy, przenigdy nie pomyśl nawet o sprzedawaniu tego koncertu.

9 komentarzy:

  1. wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetna jakość :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo dziękuje za świetny bootleg! Ale nie wydaje mi się, że szybko zmęczył się jej głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny bootleg, dzięki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde,
    straszne wzruszenie mnie wzięło, jak sobie tego magicznego czegoś posłuchałam jeszcze raz.

    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, gdy skakałam pod sceną i darłam się co sił, jakoś nie zauważyłam tych fałszów Florence :)) Ale i tak uważam, ze jest doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń