12.1.10

Blog Roku 2009



Ten blog nie startuje w konkursie na Blog Roku 2009. Ale trzy inne z sekcji LINKI - owszem:

Aaaby zagłosować na Ziemię Niczyją Mariusza wyślij esemes o treści E00171 (słownie: E zero zero jeden siedem jeden) pod numer 7144.

Aaaby zagłosować na Słodko-gorzkie Maćka wyślij esemes o treści E00068 (słownie: E zero zero zero sześć osiem) pod numer 7144.

Aaaby zagłosować na Music is my radar... Przemka wyślij esemes o treści E00151 (słownie: E zero zero jeden pięć jeden) pod numer 7144.

A potem czekaj na billing z potrąceniem złotówki i 22 groszy.


stąd

3 komentarze:

  1. Ależ, proszę! Postanowiłem być w tym roku lepszym człowiekiem. Minęło 14 dni, a ja już się męczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, ja szczerze mówiąc już o tym zapomniałem i coś mi się zdaje, że już nie przeszedłem kolejnego etapu, ale poczułem się naprawdę fajnie:)

    OdpowiedzUsuń