18.8.09

Pearl Jam w Berlinie, czyli Ciężko mi to sobie wyobrazić

Długaśny dwuipółgodzinny koncert, świetna setlista, wspaniałe miejsce (Kindl Bühne Wuhlheide), tysiące fajnych ludzi, a ja mam zgryz i nie wiem, co napisać. Na dziś jest tak, że nie porwał mnie ten występ i kompletnie nie mogę dojść dlaczego. Wokół same ochy i achy, a ja nic. Posłucham jeszcze parę razy i może doznam. Bo jeśli nie, to oznaczać by to mogło, że rzeczywiście słabo było, albo że wyrosłem z PJ, albo że mi się we łbie poprzewracało od tej koncertowej obfitości. A wszystkie te rozwiązania mi się nie podobają.

P1000470


Setlista foto - autor nieznany, ale jeśli ktoś się przyzna, to chętnie uhonoruję ;)




Setlista txt - dokładniejsza od foto:

1. Intro (Philip Glass - Metamorphosis Two)
2. Why Go
3. Hail Hail
4. The Fixer
5. Corduroy
6. I Am Mine
7. Nothing as It Seems
8. Untitled
9. MFC
10. Gods' Dice
11. Even Flow
12. Unemployable
13. Severed Hand
14. Light Years
15. Daughter
16. Got Some
17. Glorified G
18. Brother
19. Insignificance
20. Do the Evolution

Encore 1:
21. Bee Girl
22. Better Man
23. Given to Fly
24. Hard to Imagine
25. Alive

Encore 2:
26. Angie (tease) (Rolling Stones)
27. Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
28. Faithful
29. Sonic Reducer (Dead Boys)
30. Rockin' in the Free World (Neil Young)
31. Yellow Ledbetter


Koncert do ściągnięcia stąd (download):
Pearl Jam Live in Berlin, Germany (15 Aug 2009) - part 1, part 2, part 3
mp3, 224kbps, 238,2MB
hasło (pass): hennwill
lossless version@dime



APDEJT (8/11/2009): Koncert został właśnie oficjalnie wydany przez zespół. Nagrania są dostępne w empeczy, flakach i jako oldskulowe cede na stronie Pearl Jam w sekcji Goods, zakładka Bootlegs.

This has now been officially released, you can purchase it from Pearl Jam's site (click on "Bootlegs" on the left side of the page).

2 komentarze:

  1. Może to Wuhlheide tak działa na ludzi? Moje pierwsze RH też było tam i też mnie nie zachwyciło. Dopiero Poznań skopał mi zadek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wuhnheide na mnie działa świetnie. M.in. właśnie wspomniany przez Ciebie RH mnie powalił.

    OdpowiedzUsuń