19.5.09

Holly Cole wystąpiła w Warszawie, czyli Gdzie jest Tom Waits?

To nie był koncert marzeń. Tom Waits jest jednym z tych artystów, których nigdy nie widziałem na żywo, a bardzo chcę zobaczyć. A ponieważ nie wybiera się na razie w te strony, to pomyślałem, że Holly Cole śpiewająca Waitsa może być jakąś namiastką. Ale jak to z namiastkami bywa...

Nie jestem oczarowany. Zobaczyłem profesjonalny zespół z profesjonalną wokalistką obdarzoną mocnym głosem, ale całość była tak zawodowa, że aż momentami nudna. Gdyby nie "złamanie" programu i spontaniczne wykonanie standardu Gershwina Someone to Watch Over Me, to miałbym wrażenie, że jakieś maszyny grają. Były drobne improwizacje, ale oczekiwałem większego spontanu. Zabrakło mi chyba po prostu brudu Waitsa.

Tak czy siak, koncertem się dzielę.

Holly Cole
(zdjęcie amerykanckie, polskich na razie brak)


Setlista:
1. Frank's Theme
2. Tango Till They're Sore
3. (Looking For) The Heart of Saturday Night
4. Shiver Me Timbers
5. Little Boy Blue
6. Take Me Home
7. Down Down Down
8. The Briar and the Rose
9. The House Is Haunted by the Echo of Your Last Goodbye
10. Walk Away
11. Invitation to the Blues
12. Closing Time
13. Someone to Watch Over Me
14. Jersey Girl
15. Soldier's Things
16. Black Market Baby
17. Train Song

Encore:
18. Love Lies
19. Whistlin' Past the Graveyard


Wystąpił zespół w składzie:
Holly Cole - Vocals
Aaron Davis - Piano
John Johnson - Saxophone
Marc Rogers - Bass
Davide DiRenzo - Drums


Koncert do ściągnięcia stąd (download):
Holly Cole Live in Warsaw (18 May 2009)
mp3, 192kbps, 149,4MB
hasło (pass): hennwill
lossless version@dime

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz