9.1.09

Bolo #1 - Bolo jedzie taksówką

Minęło już ponad 10 lat od ukazania się pierwszego znanego mi komiksu o Bolu. Rysunki były publikowane m.in. w Reakcji (pismo Uniwersytetu Warszawskiego). W sieci ni chu chu śladów po tej dla mnie kultowej postaci. Dlatego postanowiłem ocalić Bola od zapomnienia. Mam nadzieję, że autorzy (paski rysował Tomasz Niewiadomski najczęściej przy współpracy Tomasza Stawiszyńskiego) nie mają nic na przeciwko. Udało mi się wygrzebać już ponad 30 historyjek (w tym tę najsłynniejszą o Bolu, który zostaje rycerzem Jedi) i bedę je tu w miarę leguralnie wrzucać.

W odcinku pierwszym Bolo jedzie taksówką.
(klik by powiększyć)


Autor: Tomasz Niewiadomski

2 komentarze:

  1. Bolo tak, zdecydowanie poprosimy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedom bedom. W następnym odcinku Bolo będzie rozmawiał z obcą osobą.

    OdpowiedzUsuń