29.8.09

Speech Debelle na Nowej Muzyce, czyli Terapia nawijką

Pierwszego dnia Nowej Muzyki liczyły się dla mnie dwa koncerty: Dan Le Sac vs Scroobius Pip i Speech Debelle. W przypadku tego pierwszego oczekiwałem czegoś słabszego i miło mnie chłopaki zaskoczyli, w przypadku tego drugiego - na odwrót (nie chłopaki, a dziewczyna; oczekiwałem więcej, dostałem mniej). Ale do rozczarowania mi daleko. Jak już napisał Mariusz - zabrakło melodii. Ale za to nawijki było powyżej normy.


foto: Joanna 'frota' Kurkowska, więcej zdjęć Froty z Nowej Muzyki tutaj


O Speech Debelle już drzewiej pisałem [APDEJT z 8/09/2009: Speech Debelle zgarnęła Mercury Prize: Speech Therapy albumem roku], więc dziś ograniczę się do wrzutki.



Pierwotnie setlista wyglądała tak:



ale dostaliśmy taką:

1. Searching
2. The Key
3. Go Then, Bye
4. Better Days
5. Working Weak
6. Spinnin'
7. Buddy Love
8. Bad Boy
9. Speech Therapy


Koncert do ściągnięcia stąd (download):
Speech Debelle Live at Nowa Muzyka, Katowice, Poland (28 Aug 2009)
mp3, 224kbps, 83,0MB
hasło (pass): hennwill
lossless version@dime


Przykazania:
Zajrzyj na stronę i majspejs Speech Debelle.
Kup oryginalną płytę.
Dziel się koncertem, ale nie wrzucaj go na inne serwery.
Nigdy, przenigdy nie pomyśl nawet o sprzedawaniu tego koncertu.


I na koniec fragment wideło autorstwa Człowieka Kamery z moim skromnym wkładem dźwiękowym.

9 komentarzy:

  1. A DLSvsSP dopadłeś? Nie pozwolili?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dochodzę do wniosku, że konsola wynosi z koncertów najlepsze wrażenia. Może by tak przychodzić ze słuchawkami i podłączać do stołu?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to muszę Ci powiedzieć, że nie ma w tym nagraniu ani grama konsoli. Dzięki za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Następnym razem nie pcham się pod scenę, tylko staję koło Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Mariusz

    Dokładnie na ten sam pomysł wpadłem przy Roots Manuvie i był to pomysł doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło było poznać... :) przyłączam się do prośby o Scroobiusa. pozdr, H.

    OdpowiedzUsuń
  7. na BB są już moje fokti więc możeta podmieniać!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. duet z człowiekiem kamerą duetem roku!

    OdpowiedzUsuń